Een compleet boekhoudpakket met alle functionaliteiten in één abonnement
Met FinMaster beschik je over een compleet boekhoudpakket dat al je administratie op één plek samenbrengt. Ons alles-in-één abonnement biedt toegang tot alle belangrijke functionaliteiten die iedere ondernemer nodig heeft. Het is zo ontworpen dat het aan al je boekhoudkundige behoeften voldoet.
Het pakket biedt een grote hoeveelheid standaardfunctionaliteiten. Zo beschik je onder andere over crediteuren- en debiteurenbeheer, btw-aangifte, volledige boekhouding, diverse rapportagemogelijkheden en consolidatie. Daarnaast is er een PSD2- bankkoppeling voor naadloze financiële transacties en profiteren complexe organisatiestructuren van rekening-courant mogelijkheden. Met andere woorden FinMaster biedt jou een compleet boekhoudpakket in één abonnement.
Dankzij deze uitgebreide functionaliteiten van het boekhoudpakket bespaar je tijd en behoud je altijd inzicht in je cijfers. Of je nu een mkb-bedrijf runt of meerdere bv’s beheert, FinMaster groeit met je mee.
Benieuwd naar alles wat FinMaster te bieden heeft? Bekijk de volledige lijst met standaardfuncties of ontdek onze uitbreidingsmogelijkheden voor nog meer gemak.
Klik op de i voor meer informatie over iedere functionaliteit.
Standaardfuncties binnen het abonnement
Cockpit
Zelf samen te stellen cockpit
Zelf samen te stellen cockpit
Bepaal per gebruiker en per administratie hoe de persoonlijke cockpit eruit komt te zien
1 overzicht met je belangrijkste kpi’s
1 overzicht met je belangrijkste kpi's
Van to-do's tot cijfers: bepaal welke kpi's je in jouw persoonlijke cockpit wilt zien.
Meerdere persoonlijke cockpits mogelijk
Meerdere persoonlijke cockpits mogelijk
Bepaal per gebruiker en per administratie hoe de persoonlijke cockpit eruit komt te zien
Crediteuren
Inkomend factuurregister
Nog te betalen facturen
Betaalrun
Controle facturen
Controle facturen
Werk samen met je accountant! Dankzij deze functie kan je accountant als je wilt in een oogopslag jouw ingegeven facturen controleren.
Openstaande postenlijst
Ouderdomsanalyse
Factuuroverzicht
Debiteuren
Incasso-runs
Uitgaand factuurregister
Openstaande postenlijst
Ouderdomsanalyse
Factuuroverzicht
Boekhouding
Kas- en bankboek
Memoriaal
Boekingstemplates
Afletteren
Btw-aangifte
Fiscale eenheid
Btw-suppletie opstellen
Btw- en icp-aangifte opstellen
Rapportages
Klantspecifieke rapportages
Klantspecifieke rapportages
Bij FinMaster begrijpen we dat ieder bedrijf anders is dus dit is zeker mogelijk. Voor het aanmaken van deze rapportages zullen eenmalige kosten in rekening worden gebracht. De kosten hiervoor zullen aan de hand van de gevraagde rapportage en de benodigde uren worden vastgesteld.
Diverse uitgebreide overzichten
Diverse uitgebreide overzichten, onder andere:
Banktransacties
Overzicht betalingen
Kostenplaats check
Notitie-overzicht
Diverse financiële rapporten
Financiële rapporten, onder andere:
Kolommenbalans
Verschilanalyse W&V
Meerjarenoverzicht
Relatie-analyse
CRM
Adresgegevens
Bankgegevens
Contactpersonen
Boekingsprofielen
Relaties
Relaties
Een relatie kan zowel debiteur als crediteur zijn op 1 relatiekaart.
Import
Bankafschriften o.a. camt.053, MT940
Loonjournaalpost o.a. loket.nl, NMBRS
Klantspecifieke imports
Klantspecifieke imports
Behoefte aan importmogelijkheden op maat? Informeer naar de opties.
Diverse typen data importeren en exporteren
Export
Export Auditfile 2.0
Export Auditfile 3.2
Export naar pdf
Export naar Excel
Klantspecifieke exports
Klantspecifieke exports
Behoefte aan exportmogelijkheden op maat? Informeer naar de mogelijkheden.
Rekening-courant
Opstellen RC-verhoudingsschema
Complexe organisatiestructuren mogelijk
Rechtenbeheer
Gebruikersbeheer
Systeemrechten
Toegangscontrole
Stamgegevens
Periodebeheer
WKR-regeling
Kostenplaatsen
Beheren eigen administratiegegevens
Algemeen
Mobiele app
Door gebruik van de app heb je overal toegang tot je financiële gegevens, openstaande posten en actuele banksaldo. Door de scan functie kun je gemakkelijk facturen of bonnetjes scannen en je inkoopfacturen accorderen. (Let op: deze functie heb je alleen tot je beschikking zodra je in de backoffice de invoicing module gebruikt en accorderingsworkflow)
Samenwerken met accountant
Samenwerken met boekhouder of accountant?
Bepaal zelf waar wie toegang tot heeft!
1 administratie met 2 gebruikers
Extra administratie of gebruiker toevoegen?
Extra administratie toevoegen? Dit kan voor € 10,- per maand per administratie. Er geldt geen maximum aantal administraties in dezelfde administratiegroep.
Extra gebruiker toevoegen? Dan betaal je € 5,- per maand per gebruiker. Er geldt geen maximum aantal gebruikers.
Consolidatie
Automatisch consolideren
Integraal / proportioneel
Elimineren
Rapportage
Uitbreidingen
Extra's
Inkoopcontractenmodule
Inkoopcontractenbeheer snel en overzichtelijk; Beheer al je inkoopcontracten samen op één plek. De inkoopcontractenmodule biedt jou de oplossing voor het effectief beheren van abonnementen, inkoopcontracten en andere terugkerende betalingen.
De inkoopcontractenmodule is alleen te gebruiken in combinatie met de invoicingmodule.
Extra module: Inkoopcontractenmodule € 10,- per maand,
Plus de kosten voor de gekoppelde documenten
Aanvullende kosten per document (staffelkorting)
0 – 50 facturen: €0,35 / factuur
51 – 100 facturen: €0,30 / factuur
101 – 200 facturen: €0,25 / factuur
201 – 500 facturen: €0,20 / factuur
501 – 1000 facturen: €0,15 / factuur
1000+ facturen: €0,10 / factuur
Prijzen zijn exclusief 21 % btw.
Extra gebruiker(s) toevoegen
Extra gebruiker toevoegen?
€ 5,- per maand per gebruiker
Geen maximum aantal gebruikers
Extra administratie(s) toevoegen
Extra administratie toevoegen?
€ 10,- per maand per administratie
Geen maximum aantal administraties in dezelfde administratiegroep
Klantspecifieke rapportages
Klantspecifieke rapportages
FinMaster biedt diverse rapportagemogelijkheden binnen het standaardabonnement. Maar niet ieder bedrijf is gelijk! Behoefte aan klantspecifieke rapportages? Dit is natuurlijk mogelijk.
Neem gerust contact op om de opties te bespreken. De kosten voor de rapportages op maat zullen aan de hand van de benodigde uren worden vastgesteld.
Facturatie in eigen stijl
Facturatie in stijl
FinMaster biedt verschillende mogelijkheden voor professionele facturatie:
Een eigen sjabloon instellen voor facturen en/of betalingsherinnering?
Eenmalige kosten voor factuurlay-out € 250,-
Eenmalige kosten voor
herinneringslay-out € 100,-
Sjabloon in eigen huisstijl
Facturen vanuit FinMaster rechtstreeks aan relaties e-mailen?
Eenmalige kosten voor e-mailsjabloon € 100,-
Sjabloon in eigen huisstijl
Prijzen zijn exclusief 21 % btw.
Om de kwaliteit en continuïteit blijvend te garanderen, maken we gebruik van een onderhoudsmodule: €1,50 per maand per ingesteld factuur- en /of herinneringssjabloon.
Invoicing inclusief accorderingsworkflow
FinMaster Invoicing
De automatiseringsmogelijkheden uitbreiden? Met FinMaster Invoicing kun je alle inkoopfacturen direct digitaal verwerken. Dit scheelt veel handmatige handelingen!
Extra module: FinMaster Invoicing
€ 11,- per maand
Plus de kosten voor de geboekte facturen
Aanvullende kosten per factuur (staffelkorting)
0 – 50 facturen: €0,35 / factuur
51 – 100 facturen: €0,30 / factuur
101 – 200 facturen: €0,25 / factuur
201 – 500 facturen: €0,20 / factuur
501 – 1000 facturen: €0,15 / factuur
1000+ facturen: €0,10 / factuur
Prijzen zijn exclusief 21 % btw.
Begrotingsmodule
Begrotingsmodule
Vertaal je bedrijfsambities naar financiële getallen!
In de begrotingsmodule kan je per jaar meerdere scenario's aanmaken inzake de exploitatie. Je kan de begroting automatisch laten vullen door middel van verschillende berekeningsmethodieken. Bij de begrotingsmodule krijg je 2 extra rapportages:
Latest estimate
en exploitatieanalyse op begroting.
De kosten voor de begrotingsmodule bedragen € 8,50 per maand (per administratie).
Contractenmodule
Contracten
Wie gebruik maakt van de facturatiemodule krijgt standaard voor 3 contracten gratis beheer erbij.
Natuurlijk is het ook mogelijk om met de Contractmodule voor meer dan 3 contracten het beheer te automatiseren met:
Automatisch facturen opstellen
Opzegtermijnbeheer
Verlengingsbeheer
Externe koppelingen
TapTarget
TapTarget; €20,- per maand. (Deze kosten zijn voor onderhoud van API-tools en dataverkeer op de server)
Peppol
Peppol Peppol is een speciaal beveiligd netwerk dat bedrijven de mogelijkheid biedt om e-facturen efficiënt en veilig uit te wisselen. Je verstuurd de e-facturen naar de boekhouding van de ontvanger. Maar je kan natuurlijk ook zelf de factuur direct ontvangen in je boekhouding.
Het versturen van de facturen via Peppol is alleen te gebruiken in combinatie met de verkoopcontractenmodule of een gekoppeld ERP-systeem.
Het ontvangen van facturen via Peppol is alleen te gebruiken in combinatie met de invoicingmodule.