FinMaster Invoicing

Je inkoopfacturen digitaal verwerken. Voor het gebruiken van de module betaal je een vast bedrag van € 10,- per maand daarnaast reken je alleen de facturen af die je ook daadwerkelijk hebt geboekt. 

De prijs per factuur wordt steeds berekend naar het totaal aantal geboekte facturen voor die hele maand, wat onderverdeeld is in een staffel.    

  •     0 tot    50 facturen €0,35 per factuur
  •   51 tot   100 facturen €0,30 per factuur
  •  101 tot  200 facturen €0,25 per factuur
  • 201 tot  500 facturen €0,20 per factuur
  • 501 tot 1000 facturen €0,15 per factuur
  • 1000+ facturen €0,10 per factuur

Facturatieproces

Het facturatieproces vanuit FinMaster verzorgen aan de hand van een eigen factuur- of betalingsherinneringsjabloon kost eenmalig € 250,-. De facturen en herinneringen vanuit FinMaster direct aan de betreffende relatie mailen, doormiddel van een e-mail sjabloon kost eenmalig € 100,- (Beiden conform eigen huisstijl).

Rapportages

FinMaster is een standaard product en bevat een aantal standaard rapportages. Aangezien niet ieder bedrijf gelijk is zijn er ook klantspecifieke rapportages aan te vragen. Voor het aanmaken van deze rapportages zullen eenmalige kosten in rekening worden gebracht. De kosten hiervoor zullen aan de hand van de gevraagde rapportage en de benodigde uren worden vastgesteld. Heeft u interesse in een klantspecifieke rapportage neem dan contact met ons op.

Kosten

FinMaster heeft één standaard abonnement van €40,- per maand (1 administratie, incl. 2 gebruikers). Het is mogelijk om meerdere administraties in één systeem te verwerken. Voor iedere extra administratie zal er € 10,- per maand in rekening worden gebracht. Ook kunnen er extra gebruikers toegevoegd worden, hiervoor wordt € 5,- per maand per gebruiker gerekend.

Abonnement aanvragen