FinMaster

FinMaster is de complete online boekhoudapplicatie, speciaal ontwikkeld voor u: de ondernemer. Met FinMaster kunt u op een eenvoudige, overzichtelijke en snelle manier uw eigen financiële- en verkoopadministratie registreren en beheren. In FinMaster heeft u de mogelijkheid om meerdere administraties in één systeem te verwerken, zonder daarbij het overzicht te verliezen. Dit bespaart u tijd en geld! FinMaster is verkrijgbaar in een zeer voordelige abonnementsvorm of kan geïntegreerd worden in uw CaseMaster® applicatie.

 

Waarom FinMaster!
De kern van deze applicatie is de scheiding tussen registreren, betalen en boekhouden. U kunt de verkoop- en inkoopfacturen vastleggen, maar u hoeft niet te verwerken om de facturen te betalen en na import bankgegevens af te letteren. Het boeken in het grootboek kunt u op een later tijdstip doen of uitbesteden aan uw administratiekantoor.

 

FinMaster beschikt over de volgende functionaliteiten:
Dashboard
  • Dashboard
  • Crediteurenbeheer
  • Debiteurenbeheer
  • Boekhouding
  • BTW aangiften
  • Rapportages
  • Relaties
  • Artikelen
  • Importeren
  • Exporteren
  • Rekeningschema
  • Stamgegevens
  • Mijn instellingen

 

In FinMaster kunt u op verschillende manieren uw debiteuren en crediteuren beheren, zo kunt u bij het vastleggen van de crediteurenfacturen ervoor kiezen om alleen de factuurkop in te voeren of met toevoeging van factuurregels. Bij de debiteuren kunt u ervoor kiezen om uw bestaande facturatie applicatie te koppelen waardoor de verkoopfacturen geïmporteerd worden in het systeem of de facturen zijn aan te maken aan de hand van een factuursjabloon.

Afboekcodes

Aan de beveiliging van FinMaster zijn zeer hoge eisen gesteld. Inloggen is alleen mogelijk via een beveiligde login, de gegevens zullen worden versleuteld zodat onbevoegde uw gegevens niet kunnen inzien( https verbinding ). Uw gegevens worden bewaard op onze servers in een beveiligd data-centrum en wij maken dagelijks een back-up. Hierdoor beperken wij dat u gegevens verloren gaan door ongelukjes of virussen, dit is voor u alweer een zorg minder.

Verkoopfactuur vastleggen

 

Wat heeft FinMaster u zoal te bieden:

 

  • Automatisch de nieuwste versie
  • Eén of meerdere administraties in één systeem
  • Het maken van verkoopfacturen
  • Auditfiles aanmaken
  • Betaalruns genereren middels PAIN bestanden
  • Controle op dubbele factuurnummers
  • Elektronische bankafschriften importeren
  • Aanmaken automatische incassoruns
  • Afletteren op betaalrun
  • Btw aangiften maken
  • Beheer van rekeningschema
  • Uitgebreide rapportage mogelijkheden
  • Weergave van taken binnen de gekozen administratie
  • Per aangifteregel doorklikken naar onderliggende posten
  • Het kunnen maken en rapporteren van notities
  • Facturen  inscannen, zelf invoeren, aanmaken vanuit het systeem of inlezen vanuit uw bestaande financiële applicatie
  • Bankrekening van uw personeelsleden koppelen aan de grootboekrekening nettolonen.

 

FinMaster is online beschikbaar hierdoor kunt u op elk gewenst moment direct inzicht krijgen in uw complete administratie. Het enige wat u nodig hebt is een internetverbinding, u logt gewoon in via de website. Aangezien u zo overal uw administratie kunt checken heeft u meer grip op de zaak en kunt u uw administratie beter sturen. Door het duidelijk weergegeven dashboard per administratie krijgt u snel inzicht in de nog te voeren acties, zo bewaart u altijd het overzicht in welke administratie u ook werkt.

 

FinMaster is een gebruiksvriendelijke en effectieve applicatie waarin u uw administratie of administraties kunt verwerken. Ook voor accountants- en administratiekantoren uitstekend te gebruiken om de samenwerking met de cliënten te bevorderen.

 

Wilt u meer informatie over FinMaster en de mogelijkheden die het uw bedrijf kan bieden neem dan contact met ons op, download de brochure of vraag een gratis proefabonnement aan.