- Hoeveel kost een abonnement?
FinMaster heeft één standaard abonnement van €35,- per maand. Dit abonnement is dus incl. alle functies.
- Kan ik meerdere administraties voeren in één account?
Ja u kunt meerdere administraties voeren in één account. De verschillende administraties zijn toegankelijk via één inlog.
- Wat zijn de kosten voor een extra administratie?
Per extra administratie komt er €10,- per maand bovenop de vaste abonnementskosten.
- Waar kan ik terecht met mijn vragen over FinMaster?
Heeft u vragen over FinMaster neem dan telefonisch, per e-mail of via ons contactformulier contact met ons op. Wij helpen u graag.
- Ik wil een bedrijfsspecifieke rapportage, is dit mogelijk in FinMaster?
Ja dit is mogelijk. Voor het aanmaken van deze rapportages zullen eenmalige kosten in rekening worden gebracht. De kosten hiervoor zullen aan de hand van de gevraagde rapportage en de benodigde uren worden vastgesteld. Heeft u interesse in een klantspecifieke rapportage neem dan contact met ons op.
- Met welke applicaties kan FinMaster gekoppeld worden?
Om uw werkprocessen te vergemakkelijken is FinMaster te koppelen aan verschillende applicaties. Kijk hier voor een overzicht van de bestaande koppelingen. Staat uw applicatie er niet tussen neem dan contact met ons op, dan gaan wij voor u uitzoeken of een koppeling mogelijk is.
- Wanneer krijg ik de factuur betreffende het abonnement?
Wij factureren de abonnementskosten vooruit. U zal van ons dus op de eerste werkdag van de maand de factuur ontvangen van de komende maand.